Monday, December 10, 2007

Azi..

Azi m-am gandit ...sa las poezia la o parte si sa va impartasesc gandurile mele asa cum sunt ele in stare prima. Aseara am visat-o pe Elodia...eram intr-un tramvai si vorbeam cu ea..O intrebam de ce nu ii indeplineste dorinta lui Dan..(ca doar face si el 40 de ani si dorinta lui cea mai mare e sa o gaseasca pe Ely ) . Eu una m-am saturat. Priviti cum a ajuns societatea romaneasca...ne-am pierdut atat de mult valorile.. Sa zicem ca intr-o zi cineva cauta pe "gugle" bloguri si da si de-al meu...Sa recunoastem ..am sanse mult mai mari sa dea click respectivul daca scrie acolo ceva de Elodia ..decat daca apare un vers dintr-o poezie pe care am scris-o cu degetele pe nisip...Vrei sa fi celebru?ncepe prin a-ti face un blog..scrie acolo vrute si nevrute....cearta-te cu ceilalti din blogosfera romaneasca si poate.....doar poate ai norocul sa te certi cu Mircea Badea . Apoi usor , usor mai faci si bani din publicitate , nu ramai doar cu faima....So...Blogareala Placuta!

1 comment:

Adi said...

Nu o mai visa pe Elodia, ca vine Cioaca dupa tine.

securitate it
Adrian Tanase
cik
blog
funny video