Sunday, December 9, 2007

Cadere ( In memorium-10 Dec 2006)

Caderea unui pahar de pe masa;
Caderea unei petale a unei flori din glastra;
Caderea unui turture topit pe langa casa;
Caderea razei in privelistea albastra.

Peste tot in jurul nostru vedem caderi...,
Imi place sa le vad , sa-mi fac pareri..
Am simtit si eu caderea...o tragedie...
O drama ce n-o pot transpune pe hartie...

Ironic , mi-a zis cineva de ce nu spun "cazaturi".?
Pentru ca nu m-am julit si n-am nici lovituri...
Caderea e ceva mai gratios...
Printr-o cadere n-ajungi chiar atat de jos.
Daca-i cazut , poti sa-ti iei zborul mai usor,
Ridica-te si ai sa vezi ca poti s-atingi un nor...

Eu sufar cand o frunza cade din copac...
Cu toate astea , tabloul fulgilor e minunat;
Ploaia cade si-mi stinge lacrima...
Si-mi spala versul scris cu toata patima...

Caderea unei stele e uimitoare...
Dar ea nu cade , dispare in universuri superioare...
Caderea unei sticle , aduce cioburi - se sparge;
Caderea ninsorii e vesela si ne atrage;

Si eu am cazut , dar m-am ridicat
Si spiritul meu a inviat ...
Azi ..sarbatoresc un an , dintr-o seara...
Cand...m-am nascut pentru a doua oara....


No comments: